Over Virtuele Zichtzendingen en Infodiensten
Wij bij MedioEurope proberen het de collectieverantwoordelijke zo eenvoudig mogelijk te maken bij het selecteren van nieuwe films. Daarom hebben wij ook het concept van de Virtuele Zichtzending voor DVD's uitgedokterd. We voelen echter dat we dit systeem nog beter kunnen maken.
In plaats van vast te houden aan een bepaald aantal titels per maand, opteren we er nu voor om steeds enkel de beste titels te selecteren. Dat aantal verschilt natuurlijk van maand tot maand. Wij zijn erg begaan met de kwaliteit van onze dienst, en wie kan ons beter tips geven dan de onze koning, de klant?
U ontvangt de Zichtzending elke maand in uw mailbox, dus is het logisch dat we uw opmerkingen en tips ter harte willen nemen. Wij willen u dan ook uitnodigen uw gewaardeerde input aan ons door te geven.
Wat willen we weten?
- Is de keuze sterk genoeg?
- Is de keuze breed genoeg?
- Is de keuze niet te eenzijdig?
- Ziet de zichtzending er aantrekkelijk uit? Of heeft u genoeg aan een prentje en de titel, waarna u op onze site desgewenst meer info kan vinden?
- Kortom, u kan het zo gek niet bedenken, wij willen het weten.
U bent ongetwijfeld ook bekend met het concept van de Infodienst. Dit is een lijst met alle nieuwe titels die per maand verschijnen. Het gaat hier om titels die de Zichtzending niet gehaald hebben, die wat ouder zijn en een nieuw jasje – en vaak ook een aantrekkelijke prijs – gekregen hebben, de Blu-Ray titels… Het is het ideale moment om uw back-catalogue uit te breiden met een nieuwe versie van een vaak gezochte klassieker.
Tijdens de zomervakantie verschijnt er ook slechts één Infodienst. Deze zal eind juli verstuurd worden, zodat u rustig kan grasduinen en klaar bent voor het nieuwe schooljaar. Dat hoeft niemand ervan te weerhouden om ondertussen ook nieuwe bestellingen te plaatsen. Neen, wij gaan gewoon verder met het toevoegen van nieuwe titels.
Bert
In plaats van vast te houden aan een bepaald aantal titels per maand, opteren we er nu voor om steeds enkel de beste titels te selecteren. Dat aantal verschilt natuurlijk van maand tot maand. Wij zijn erg begaan met de kwaliteit van onze dienst, en wie kan ons beter tips geven dan de onze koning, de klant?
U ontvangt de Zichtzending elke maand in uw mailbox, dus is het logisch dat we uw opmerkingen en tips ter harte willen nemen. Wij willen u dan ook uitnodigen uw gewaardeerde input aan ons door te geven.
Wat willen we weten?
- Is de keuze sterk genoeg?
- Is de keuze breed genoeg?
- Is de keuze niet te eenzijdig?
- Ziet de zichtzending er aantrekkelijk uit? Of heeft u genoeg aan een prentje en de titel, waarna u op onze site desgewenst meer info kan vinden?
- Kortom, u kan het zo gek niet bedenken, wij willen het weten.
U bent ongetwijfeld ook bekend met het concept van de Infodienst. Dit is een lijst met alle nieuwe titels die per maand verschijnen. Het gaat hier om titels die de Zichtzending niet gehaald hebben, die wat ouder zijn en een nieuw jasje – en vaak ook een aantrekkelijke prijs – gekregen hebben, de Blu-Ray titels… Het is het ideale moment om uw back-catalogue uit te breiden met een nieuwe versie van een vaak gezochte klassieker.
Tijdens de zomervakantie verschijnt er ook slechts één Infodienst. Deze zal eind juli verstuurd worden, zodat u rustig kan grasduinen en klaar bent voor het nieuwe schooljaar. Dat hoeft niemand ervan te weerhouden om ondertussen ook nieuwe bestellingen te plaatsen. Neen, wij gaan gewoon verder met het toevoegen van nieuwe titels.
Bert
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home